Artykuły
Biwak Integracyjny pierwszej klasy wojskowej
Informujemy Państwa, że dniach 31.08-02.09.2018, zostanie zorganizowany biwak integracyjny dla pierwszej klasy wojskowej. Biwak będzie zlokalizowany w bazie harcerskiej w Binowie.
Do udziału w biwaku, wszyscy uczniowie powinni być ubezpieczeni od NNW i OC. Koszt biwaku, to 150 PLN.
Piątek - 31.08.2018
do 10.00 - Zakwaterowanie młodzieży, która będzie mieszkać w Internacie przy ulicy Hożej 6. Wyjście ze szkoły najpóźniej o godzinie 10.30 pod opieką wychowawcy i przejazd na punkt zbiórki w Podjuchach.
12.00 – Zbiórka uczestników biwaku na pętli MZK w Szczecinie-Podjuchach (młodzież ma posiadać wyposażenie przy sobie).
12.00-15.00 – Przemarsz przez Puszczę Bukową do Binowa.
15.00-16.30 – Zakwaterowanie w Binowie ( namioty), Toaleta, Obiad.
16.30-19.00 – Zajęcia: Musztra i regulaminy wojskowe.
19.00 – Kolacja.
20.00 – Ognisko integracyjne.
22.00 – Capstrzyk.
Sobota- 01.09.2018
8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.
9.00-10.00 – Śniadanie.
10.00 –Trasa z zespołowymi zadaniami/zabawami integrującymi
15.30 -17.00 – Obiadokolacja.
17.00- 18.00 – Przygotowanie ogniska.
18.00 -22.00 – Ognisko integracyjne.
22.00– Capstrzyk.
Niedziela - 02.09.2018
8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.
9.00-10.00 – Śniadanie.
10.00 - 14.00 - Gra terenowa ASG.
14.00-15.00 – Przemarsz do Podjuch na pętlę autobusową.
Odbiór dzieci w Podjuchach o 15-tej lub w uzasadnionych przypadkach w Binowie o 14-tej.
WYPOSAŻENIE NA BIWAK
Umundurowanie :
- Mundur polowy żołnierza wojsk lądowych wz. 2010 z flagami, może być używany.
- Buty wojskowe wz. 926/MON lub podobne ( wygodne).
- Beret żołnierza wojsk lądowych (np Agencja Mienia Wojskowego. poz 7) w kolorze zielonym.
- Pas żołnierski szeregowca, parciany (bez napisu WP ).
- Podkoszulek w kolorze khaki.
- Plecak w kolorze czarnym lub khaki (wykorzystywany podczas zajęć dwu-trzydniowych w JW lub rajdów i obozów).
- Śpiwór - do zabrania już na obóz integracyjny klasy.
- Niezbędnik ( sztućce), kubek metalowy, menażka (talerzyki jednorazowe).
Dodatkowe przedmioty:
- Przybory toaletowe,
- Kąpielówki, strój kąpielowy,
- Latarka, kurtka p. deszczowa , czapka, polar,
- Grube skarpetki – kilka par na zmianę,
- Woda i kanapki na czas przemarszu.
- Środek przeciwko kleszczom i komarom,
- Plastry na otarcia i talk do skarpetek.