Strona główna

Organizacja pracy administracji do 29 listopada 2020r.

Informuje, iż od dnia 9 do 29 listopada 2020r. administracja ZCEMiP pracuje w trybie hybrydowym. 

Sekretariaty stacjonarnie pracują w godzinach 8.30 do 14.30 wg następującego harmonogramu:

 sekretariat  Poniedziałek  Wtorek  Środa  Czwartek Piątek 
 główny - pokój 102    x    x  
 szkół młodzieżowych - pokój 7  x    x    
 ODN - pokój nr 211  x        x
 CKZ nr 5 (warsztaty) - pokój nr 24w  x        x

 

Na umówiona wizytą należy przyjść dokładnie o umówionej godzinie. Obowiązują maseczki i rękawiczki. Obowiązkowy jest również pomiar temperatury. 

Pozostałe  komórki organizacyjne  pracują we wszystkie dni tygodnia w godzinach 8.30 - 14.30.  

Ze względu na zagrożenie epidemiczne prosimy o załatwianie spraw drogą elektroniczną, lub w przypadku konieczności osobistego kontaktu po uprzednim umówieniu telefonicznym. 

Dokumenty w zaadresowanych kopertach można  składać  do skrzynki podawczej znajdującej się przy portierni w budynku głównym.