Strona główna

Biwak integracyjny klas wojskowych

Informujemy, że dniach 30.08-01.09.2019 r. (piątek - niedziela), zostanie zorganizowany biwak integracyjny dla klas pierwszych wojskowych.

Biwak będzie zlokalizowany w bazie harcerskiej w Binowie.

Do udziału w biwaku, wszyscy uczniowie powinni być ubezpieczeni od NNW i OC. Koszt biwaku, to 150 PLN (płatne na miejscu).

 

Piątek - 30.08.2019

do 10.00 - Zakwaterowanie młodzieży, która będzie mieszkać w Internacie przy ulicy Hożej 6. Wyjście ze szkoły najpóźniej o godzinie 10.30 pod opieką wychowawcy i przejazd na punkt zbiórki w Podjuchach.

12.00 – Zbiórka uczestników biwaku na pętli MZK w Szczecinie-Podjuchach (młodzież ma posiadać wyposażenie przy sobie).

12.00-15.00 – Przemarsz przez Puszczę Bukową do Binowa.

15.00-16.30 – Zakwaterowanie w Binowie ( namioty), Toaleta, Obiad.

16.30-19.00 – Zajęcia: Musztra i regulaminy wojskowe.

19.00 – Kolacja.

20.00 – Ognisko integracyjne.

22.00 – Capstrzyk.

Sobota- 31.08.2019

8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.

9.00-10.00 – Śniadanie.

10.00 –Trasa z zespołowymi zadaniami/zabawami integrującymi

15.30 -17.00 – Obiadokolacja.

17.00- 18.00 – Przygotowanie ogniska.

18.00 -22.00 – Ognisko integracyjne.

22.00– Capstrzyk.

Niedziela - 01.09.2019

8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.

9.00-10.00 – Śniadanie.

10.00 - 14.00 - Gra terenowa ASG.

14.00-15.00 – Przemarsz do Podjuch na pętlę autobusową.

Odbiór dzieci w Podjuchach o 15-tej lub w uzasadnionych przypadkach w Binowie o 14-tej.

 

WYPOSAŻENIE NA BIWAK

Umundurowanie :

 

  • Mundur polowy żołnierza wojsk lądowych wz. 2010 z flagami, może być używany.
  • Buty wojskowe wz. 926/MON lub podobne ( wygodne).
  • Beret żołnierza wojsk lądowych (np Agencja Mienia Wojskowego. poz 7) w kolorze zielonym.
  • Pas żołnierski szeregowca, parciany (bez napisu WP ).
  • Podkoszulek w kolorze khaki.
  • Plecak w kolorze czarnym lub khaki (wykorzystywany podczas zajęć dwu-trzydniowych w JW lub rajdów i obozów).
  • Śpiwór - do zabrania już na obóz integracyjny klasy.
  • Niezbędnik ( sztućce), kubek metalowy, menażka (talerzyki jednorazowe).

 

Dodatkowe przedmioty:

  • Przybory toaletowe,
  • Kąpielówki, strój kąpielowy,
  • Latarka, kurtka p. deszczowa , czapka, polar,
  • Grube skarpetki – kilka par na zmianę,
  • Woda i kanapki na czas przemarszu.
  • Środek przeciwko kleszczom i komarom,
  • Plastry na otarcia i talk do skarpetek.