Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością dla Kształcenia Morskiego
ZAKWATEROWANIE UCZNIÓW W INTERNACIE
W związku z remontem części internatu, zakwaterowanie młodzieży odbędzie się według następujących zasad:
W tym dniu będzie obiad i kolacja dla wszystkich wychowanków internatu.
PROSZĘ DOKONAĆ OPŁATY ZA INTERNAT ZA WRZESIEŃ (20 DNI) PRZED PRZYBYCIEM DZIECKA DO INTERNATU:
OPŁATY MOŻNA DOKONAĆ NA KONTO LUB W KASIE SZKOŁY. NR KONTA: PKO BP 15 1020 4795 0000 9802 0278 3736
2. Odpłatność za pobyt w internacie w roku szkolnym 2015/16 wynosi:
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych:
Uczniowie Gimnazjum Sportowego
Wniesiona opłata za posiłki ulega zwrotowi w przypadku gdy nieobecność wychowanka w internacie zostanie zgłoszona najpóźniej dzień wcześniej do godz. 10.00.
4. Wszyscy mieszkańcy internatu muszą być w nim zameldowani na pobyt czasowy. Dokumenty potrzebne do zameldowania:
- wypełniony wniosek, dostępny u wychowawców
- skrócony odpis aktu urodzenia, poświadczenie zameldowania na pobyt stały lub dowód osobisty
Wychowanek, który rezygnuje z mieszkania w placówce zobowiązany jest do wymeldowania się.
5. Rodzice (opiekunowie prawni) wychowanków ze specyficznymi problemami zdrowotnymi maja obowiązek zgłoszenia tego faktu pracownikom pedagogicznym internatu (wychowawcom grup).
Wychowankowie ze specyficznymi problemami zdrowotnymi przyjmowani są do internatu na podstawie zaświadczenia lekarskiego, zezwalającego na pobyt w internacie.
6. W sytuacji gdy wychowanek w ciągu tygodnia opuszcza placówkę zobowiązany jest uczynić to za zgodą wychowawców oraz za potwierdzeniem telefonicznym, pisemnym lub osobistym ze strony rodziców ( opiekunów prawnych).
7. Obowiązują następujące zwolnienia z internatu:
- w czasie wolnym od nauki własnej do godz. 16.30- wpis dokonywany jest w zeszycie wyjść
- po godz. 16.00 za wiedzą dyżurującego wychowawcy i po dokonaniu wpisu w zeszycie wyjść
8. Pobyt wychowanka w internacie w czasie trwania zajęć lekcyjnych możliwy jest w uzasadnionych okolicznościach, poparty pisemnym zwolnieniem ze szkoły.
9. Kategorycznie zabrania się korzystania w pokojach mieszkalnych z wszelkiego rodzaju urządzeń grzewczych ( żelazka, farelki, opiekacze itp.).
10. Wychowankowie internatu mogą za zgodą wychowawcy korzystać z własnego sprzętu komputerowego ,o ile jego stan techniczny gwarantuje bezpieczne użytkowanie.
W czasie nauki własnej dopuszczalne jest użytkowanie sprzętu komputerowego tylko i wyłącznie dla celów edukacyjnych. Wychowanek osobiście odpowiada za swój sprzęt, a w przypadku zniszczeń i kradzieży nie wysuwa roszczeń wobec placówki.
11. Uczeń przyjeżdżając do internatu musi posiadać:
- własną pościel (kołdra, poduszka, poszwa, poszewka prześcieradło)wymiana minimum co 3 tygodnie
- ręczniki, przybory toaletowe, klapki pod prysznic
- komplet potrzebnych naczyń i sztućców ( do użytku osobistego).
W internacie obowiązuje zakaz wynoszenia naczyń ze stołówki.
12. Inne sprawy wyjaśnia Regulamin Internatu .
13. Telefony kontaktowe:
Wychowawcy:91 4282500
Kierownik internatu:91 4316115
Tel.kom. 726212314
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Serdecznie zapraszamy!
Technikum - klasa I - prosimy tymczasem wstrzymać się z zakupem podręczników do 15 sierpnia, do momentu określenia przedmiotów realizowanych w trybie rozszerzonym.
Gimnazjum - klasy II i III - UWAGA! - podręczniku refundowane.
Podręczniki do klasy I szkoły branżowej podane zostaną po 15 sierpnia.
Jednocześnie informujemy, że na początku roku szkolnego zorganizowany zostanie kiermasz podręczników.
Przypominamy, że w dniach 24 – 30 sierpnia 2017r. odbędą się egzaminy poprawkowe według zamieszczonego poniżej harmonogramu. Zagadnienia należy odebrać ze sekretariatu szkoły.
Egzaminy maturalne w sesji poprawkowej 2017r.
Uprawnieni absolwenci przystąpią do egzaminu maturalnego poprawkowego według zamieszczonego poniżej harmonogramu
Termin: 1-3.09. 2017
Start o godzinie 12.00 na pętli autobusowej w Podjuchach ul. Szlamowa - (przystanek Podjuchy Pętla).
Koniec około 16.00 na pętli autobusowej w Podjuchach
Program:
Zajęcia integracyjne z elementami wojskowości - (gry terenowe, musztra, wieczorne ognisko).
Lista niezbędnych rzeczy:
Mundur - (bluza, spodnie, pas, beret, buty)
Bielizna zmienna + grube skarpety
Ciepły polar
Kurtka przeciwdeszczowa
Buty zmienne - klapki lub sandały
Talerz (nie szklany) i sztućce lub menażka i niezbędnik
ręcznik i strój kąpielowy
Przybory do higieny osobistej + przybory do czyszczenia butów
Latarka
Środki na kleszcze i komary
Plastry na odciski
Woda 2l + suchy prowiant na pierwszy dzień
Śpiwór
Wszystko spakowane w jeden plecak (bez reklamówek i walizek na kółkach) do przejścia będzie około 10 km.
Zdający, który spełnia wymogi prawne i zamierza przystąpić do egzaminu poprawkowego egzaminu maturalnego, musi złożyć
w terminie do dnia 7 lipca 2017 r. pisemne oświadczenie do przewodniczącego zespołu egzaminacyjnego (dyrektora)
w macierzystej szkole albo do OKE w Poznaniu, jeżeli deklarację wyboru przedmiotów na egzamin maturalny przeprowadzany w maju bieżącego roku składał bezpośrednio w OKE.
Oświadczenie dla absolwentów przystępujących do egzaminu w „nowej" formule (Załącznik 7a_N)
Oświadczenie dla absolwentów przystępujących do egzaminu w „starej" formule (Załącznik 7b_S)
Egzaminy „poprawkowe” przeprowadzone będą w następujących terminach:
- egzaminy pisemne: 22 sierpnia 2017 r. (wtorek), początek godz. 9.oo
- egzaminy ustne: 23 – 25 sierpnia 2017 r.w macierzystych szkołach zdających.
- Branżowa Szkoła I stopnia -
- LO dla Dorosłych - Szkoła Policealna dla Dorosłych -
UWAGA! Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies: http://bip.zcemip.szczecin.pl/dokumenty/menu/23 . Zamknij ostrzeżenie